Ekonomi

Aydem Perakende ve Giz Bireysel Müşteri İlişkileri Merkezleri Yenilendi

Aydem Perakende ve Gediz Perakende, müşteri odaklı yaklaşımları, yenilik ve ihtiyaca dayalı hizmetleriyle müşteri iletişim merkezlerini yenilemektedir.

Şirketten yapılan açıklamaya göre Aydın, Denizli ve Muğla’da 13, İzmir ve Manisa’da 20 müşteri bağlantı merkezi ile hizmet veren Aydem Perakende ve Gediz Perakende, benzersiz, erişilebilir, konforlu ve çağdaş bir ortam yaratmak için yenileme çalışmalarına başladı. şubelerinde.

İlk olarak İzmir-Çiğli Müşteri Bonosu Merkezi yenilendi. Böylece müşteriler, süreçlerini daha konforlu bir ortamda yürütebilecek ve yeni şubelerde dijitalleşen hizmetleri deneyimleyebilecek.

Açılış törenine katılan Aydem Perakende ve Gediz Perakende Genel Müdürü Serdar Marangoz, Türkiye’de elektrik sektöründe 40 yılı aşkın sağlam bir geçmişe sahip olduklarını belirterek, “Şirket olarak 2023 yılında odak noktamız müşteri deneyimi. müşterilerimizin teknoloji ve konfor ihtiyaçları doğrultusunda, müşteri ilişkilerimizde her detayı düşünerek merkezlerimizi de yenilemeye başladık.Çiğli Müşteri Bonosu Merkezimiz bu yolda attığımız ilk adım oldu. müşteri deneyimini daha da artırma hedefiyle, yeni şubelerimizde sunduğumuz konforlu ortamda deneyimlenebilecektir.Sözleşme ve fesih süreçleri gibi süreçler, müşteri odaklı bakış açımız ile dijital ortamda, kağıda ihtiyaç duymadan gerçekleşmektedir. , “Uygun lokasyonlar buldukça yeni konseptimizi bölgedeki diğer şubelerimize de kademeli olarak yaygınlaştırmaya devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.

bayramichaber.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu